Nieuwsbrieven

 

 

Alleen die service die u nodig heeft

Omdat u voor een aantal services misschien al afspraken heeft met andere partijen hebben wij de service opgesplist in een aantal aparte services;

Nieuwsbrieven maken en versturen volgens planning 

U wilt regelmatig een nieuwsbrief maken die u digitaal naar uw bestaande relaties kan sturen, op uw website kan opnemen of als gedrukt exemplaar zou willen aanbieden b.v. op uw verhuurbalie. Met de tekstschrijvers in mijn netwerk heeft Commercieel Anders een nieuwsbriefservice opgezet.

 

De basis voor de nieuwsbrief bestaat uit:

  • Het uitbrengen van een digitale nieuwsbrief 6 x per jaar.
  • De nieuwsbrief bestaat uit 4 items van maximaal 150-250 woorden ondersteund met één of meerdere foto’s.
  • De nieuwsitems bestaan uit nieuwe investeringen, interessante verhuuropdrachten en wetenswaardigheden voor verhuurders. 

 

Extra

  • U kunt ook denken aan redactionele artikelen zoals: Veilig Werken, Welke machine voor welke klus, etc. Het schrijven van dit soort artikelen kost meer tijd vanwege vooronderzoek e.d. Dit kan u apart aangeboeden worden.

 

Wat bieden we?:

  • een team die de machineverhuur en technische apparatuur kent en ook goed leesbare en Google vreindelijke teksten schrijft
  • vaste data dat wij contact met u opnemen om af te stemmen over de items in de nieuwsbrief
  • interviewen telefonisch de verschillende partijen die aan de nieuwsbrief bijdragen
  • schrijven en optimaliseren de teksten voor Google vindbaarheid (SEO)
  • met u selecteren van de benodigde foto’s
  • volledige opmaak van de nieuwsbrief (optie)
  • leveren van 5 documenten in een HTML file aan u of uw websitebeheerder
  • versturen van de nieuwsbrief (optie)

 

Wat is het resultaat:

  • zekerheid dat de nieuwsbrieven gemaakt worden
  • projectcoördinatie en -uitvoer zodat met beperkte tijd een professionele nieuwsbrief wordt uitgegeven
  • 4 uur van uw tijd per nieuwsbericht, in plaats van 14 uur 
  • goede technisch relevante, leesbare en zoekmachine vindbare teksten
  • duidelijke kosten, minder zorgen en continuïteit

 

Rekenvoorbeeld  

Er wordt uitgegaan van een nieuwsbrief met 4 onderwerpen.

 

U verzorgt zelf de nieuwsbrief

Omschrijving

Minuten

Uur

Actie opstarten

60

 

Teksten maken 4 x 150 min.

600

 

Teksten controleren 4 x 15 min.

60

 

Logo / foto opmaak

40

 

Opmaak in CMS

120

 

Totale tijd

880

14,67

 

 

Commercieel Anders belt u voor de nieuwsbrief en werkt hem uit

Omschrijving

Minuten

Uur

We bellen u

15

 

Opstarten

90

 

Telefonisch interviews 4 x

60

 

Teksten maken

0

 

Teksten controleren

40

 

Logo / foto opmaak

40

 

Laden CMS

20

 

Totale tijd

265

4,42

 

Wat zult u moeten leveren:

  • goed gekwalificeerde mailadressen

 

Samenwerking 

Voor het maken van de teksten, de opmaak en het versturen van de nieuwsbrieven werk ik samen met een comminicatie deskundige, Studio voor on-line communicatie Charels van Lieshout.

 

Kwalificatie

Inzicht in wat de eerste vereisten zijn in een project,  zeker als u dat uitbesteedt, is essentieel. In de praktijk wordt hier te weinig aandacht aan besteed, waardoor er veel extra kosten worden gemaakt en tijd verloren gaat of erger: de service helemaal niet van de grond komt. Om tot een goede service of ondersteuning te komen hanteer ik het 8W kwalificatie concept. In eerste instantie lijkt het omslachtig maar in de praktijk blijkt het erg waardevol te zijn.